Запуск російськомовної технічної підтримки Commvault

01.08.2016 Роздрукувати новину

Шановні партнери!

Компанія MONT запустила сервіс надання послуг технічної підтримки Commvault на території СНД та Росії - програма CASP.

MONT є авторизованим центром технічної підтримки продуктів і сервісів Commvault російською мовою.

Як реалізована підтримка

У штаті MONT працюють три кваліфікованих спеціаліста, що надають послуги технічної підтримки в режимі 8x5.

Front Line MONT приймає заявки, проводить авторизацію клієнтів і уточнення завдань в режимі 24x7x365.

Всі заявки приймаються, враховуються в системі Service Desk. У даній системі реалізовано автоматичний контроль SLA і генерація необхідної звітності.

Прийом заявок здійснюється по електронній пошті і по телефону.

При прийомі заявок по електронній пошті, заявка автоматично реєструється в системі Service Desk і їй призначається відповідальний спеціаліст Front Line.

Прийом заявок здійснюється за телефоном окремої лінії +7 (495) 544-50-24 для звернень з країн СНД, а також 8 800 777 38 07 для безкоштовних звернень з Росії.

Дата старту сервісу надання послуг – 1 серпня 2016 року.

Детальніше про надання послуг технічної підтримки - в презентації.

Ціна послуг російськомовної техпідтримки для кінцевих клієнтів не змінюється, код для замовлення S-CASP-B-10.

Партнери, які вже займаються поширенням і впровадженням систем резервування на базі Commvault, можуть запропонувати зручний сервіс російськомовної підтримки своїм клієнтам. Всім іншим рекомендуємо познайомитися з рішеннями провідного виробника систем безпеки даних компанії Commvault і використовувати дані рішення в своїх проектах.

З усіх питань, що стосуються надання послуг технічної підтримки Commvault, звертайтеся за телефонами +7 (495) 544-50-24, 8 800 777 38 07 та електронною поштою сv_support@mont.com

Служба підтримки
Виникли питання?