Запуск російськомовної технічної підтримки Commvault
Шановні партнери!
Компанія MONT запустила сервіс надання послуг технічної підтримки Commvault на території СНД та Росії - програма CASP.
MONT є авторизованим центром технічної підтримки продуктів і сервісів Commvault російською мовою.
Як реалізована підтримка
У штаті MONT працюють три кваліфікованих спеціаліста, що надають послуги технічної підтримки в режимі 8x5.
Front Line MONT приймає заявки, проводить авторизацію клієнтів і уточнення завдань в режимі 24x7x365.
Всі заявки приймаються, враховуються в системі Service Desk. У даній системі реалізовано автоматичний контроль SLA і генерація необхідної звітності.
Прийом заявок здійснюється по електронній пошті і по телефону.
При прийомі заявок по електронній пошті, заявка автоматично реєструється в системі Service Desk і їй призначається відповідальний спеціаліст Front Line.
Прийом заявок здійснюється за телефоном окремої лінії +7 (495) 544-50-24 для звернень з країн СНД, а також 8 800 777 38 07 для безкоштовних звернень з Росії.
Дата старту сервісу надання послуг – 1 серпня 2016 року.
Детальніше про надання послуг технічної підтримки - в презентації.
Ціна послуг російськомовної техпідтримки для кінцевих клієнтів не змінюється, код для замовлення S-CASP-B-10.
Партнери, які вже займаються поширенням і впровадженням систем резервування на базі Commvault, можуть запропонувати зручний сервіс російськомовної підтримки своїм клієнтам. Всім іншим рекомендуємо познайомитися з рішеннями провідного виробника систем безпеки даних компанії Commvault і використовувати дані рішення в своїх проектах.
З усіх питань, що стосуються надання послуг технічної підтримки Commvault, звертайтеся за телефонами +7 (495) 544-50-24, 8 800 777 38 07 та електронною поштою сv_support@mont.com